pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă din cadrul inspectoratelor teritoriale de muncă
EMITENT |
Data intrării în vigoare 21-06-2010
Formă consolidată valabilă la data 15-06-2022
Prezenta formă consolidată este valabilă începând cu data de 31-05-2022 până la data de 15-06-2022
Notă CTCE Forma consolidată a ORDINULUI nr. 455 din 14 iunie 2010, publicat în Monitorul Oficial nr. 411 din 21 iunie 2010, la data de 15 Iunie 2022 este realizată prin includerea modificărilor și completărilor aduse de: ORDINUL nr. 634 din 6 aprilie 2022.Conţinutul acestui act aparţine exclusiv S.C. Centrul Teritorial de Calcul Electronic S.A. Piatra-Neamţ şi nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat informării utilizatorilor.
Având în vedere:ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite următorul ordin:
Articolul 1
Prezentul ordin stabileşte modul de constituire a comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă din cadrul inspectoratelor teritoriale de muncă, denumite în continuare comisii de abilitare şi avizare teritoriale.
Articolul 2
Comisiile de abilitare şi avizare teritoriale au următoarea componenţă:La data de 31-05-2022 Articolul 2 a fost modificat de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 634 din 6 aprilie 2022, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 537 din 31 mai 2022
Articolul 3
Articolul 4
Articolul 5
Secretariatul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale are următoarele limite de competenţă:Articolul 6
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.Articolul 7
La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 754/2006 pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 887 din 31 octombrie 2006, cu modificările ulterioare.Articolul 8
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Bucureşti, 14 iunie 2010.
Nr. 455.
Anexa nr. 1
REGULAMENT-CADRU din 14 iunie 2010privind componenţa şi regulile generale după care funcţionează Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor
Notă
Conţinutul acestui act aparţine exclusiv S.C. Centrul Teritorial de Calcul Electronic S.A. Piatra-Neamţ şi nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat informării utilizatorilor.
Articolul 1
Prezentul regulament stabileşte componenţa şi regulile generale după care funcţionează Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă din cadrul inspectoratelor teritoriale de muncă, denumită în continuare comisia de abilitare şi avizare teritorială, constituită în baza Hotărârii Guvernului nr. 1.425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006.Articolul 2
Componenţa comisiei de abilitare şi avizare teritoriale este următoarea:Funcţia | Numele şi prenumele | Instituţia |
Preşedinte | Inspectoratul teritorial de muncă | |
Membri | Comisia de autorizare judeţeană sau a municipiului Bucureşti, înfiinţată de Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale potrivit art. 22 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, prin reprezentantul agenţiei judeţene pentru plăţi şi inspecţie socială, respectiv al Agenţiei pentru Plăţi şi Inspecţie Socială a Municipiului Bucureşti | |
Casa judeţeană de pensii - structura asigurătorului | ||
Secretar | Inspectoratul teritorial de muncă |
La data de 31-05-2022 Articolul 2 a fost modificat de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 634 din 6 aprilie 2022, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 537 din 31 mai 2022
Articolul 3
Preşedintele comisiei de abilitare şi avizare teritoriale este reprezentantul conducerii din cadrul inspectoratului teritorial de muncă.
Articolul 4
Secretarul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale este numit prin decizie a reprezentantului conducerii inspectoratului teritorial de muncă.
Articolul 5
Articolul 6
Articolul 7
Articolul 8
Preşedintele comisiei de abilitare şi avizare teritoriale are următoarele atribuţii:Articolul 9
Preşedintele semnează certificatele de abilitare pentru servicii externe de prevenire şi protecţie, avizele/deciziile de respingere a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă emise ca urmare a hotărârilor comisiei de abilitare şi avizare teritoriale, rapoartele şi hotărârile comisiei pentru reglementarea unor măsuri cu caracter administrativ, precum şi alte documente rezultate din exercitarea atribuţiilor sale.
Articolul 10
----
Anexa nr. 2
Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie
şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire
în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
RAPORT
Nr. crt. | Titularul, adresa, CUI, nr. de înregistrare în registrul comerţului | Certificatul de abilitare nr./data | Personalul din cadrul serviciului extern |
Numele şi prenumele | Codul numeric personal | Funcţia | Nivelul de pregătire | Cursul/ furnizorul | |||
Nr. crt. | Titularul, adresa, CUI, nr. de înregistrare în registrul comerţului | Motivul |
Nr. crt. | Titularul, adresa, CUI, nr. de înregistrare în registrul comerţului | Avizul nr./ data | Tipul documentaţiei | Titlul documentaţiei |
Nr. crt. | Titularul, adresa, CUI, nr. de înregistrare în registrul comerţului | Decizia nr./data | Tipul documentaţiei | Titlul documentaţiei | Motivul |
Preşedinţe,
..................
-------