Evidenta zilierilor

ATENTIE ! Incepand cu data de 25.07.2020 evidenta zilierilor se va face exclusiv electronic, folosind aplicatia " Inspectia Muncii" pentru telefoane mobile cu sisteme de operare Android sau IOS sau portalul https://www.inspectiamuncii.ro:4443/#/terms de pe sisteme de operare Windows, Linux.

Metodologie din 13 iulie 2020 de intocmire si transmitere a registrului electronic de evidenta a zilierilor, precum si inregistrarile care se efectueaza in acesta

Cerere eliberare credentiale pentru aplicatia "Inspectia Muncii" - zilieri

Anexa 2 - Declaratie in vederea obtinerii datelor de conectare - zilieri

Etapele necesare a fi parcurse pentru a transmite registrul de evidenta al zilierilor sunt urmatoarele:

Beneficiarul (administratorul sau imputernicitul angajatorului) depune la ITM Satu Mare actele necesare pentru obtinerea parolei de acces (personal sau prin e-mail) conform metodologiei si primeste pe loc, respectiv in termen de o zi lucratoare parola de acces pe portal.

Utilizatorii beneficiarului instaleaza pe telefon aplicatia " Inspectia Muncii" de pe GooglePlay sau AppStore si din aplicatie, solicita beneficiarului "autorizarea de acces" pentru a putea folosi contul pentru lucrul in aplicatie.

Beneficiarul se logheaza pe pagina web https://www.inspectiamuncii.ro:4443/#/terms (este obligatorie citirea si acceptarea termenilor si a conditiilor), de unde poate sa autorizeze utilizatorii pentru lucrul in aplicatie.

Din acest moment, utilizatorii pot transmite registrele de zilieri.

Instructiuni, detalii despre folosirea aplicatiei "Inspectia Muncii" si raspunsuri la intrebari frecvente gasiti pe pagina: https://www.inspectiamuncii.ro/registrul-electronic-de-evidenta-a-zilierilor    

Important:

Datele trebuiesc transmise corect si in termene. Chiar daca datele de pe smartphone sau de pe laptop sunt introduse complet si corect, daca nu sunt transmise nu pot fi luate in considerare.