Sunteţi pe site-ul I.T.M. Bacău

 

18.09.2024 - Anunț privind declanșarea procedurii de transfer pentru ocuparea unei funcții publice de excuție vacante din cadrul I.T.M. Bacău - Mai multe detalii si formulare gasiti in sectiunea "Despre I.T.M. Bacau --> Concursuri"

Anunt: La data de 01.07.2024, in evidentele Inspectoratului Teritorial de Munca Bacau exista un nr. de 14739 carnete de munca, neridicate de catre titularii acestora. Persoanele interesate in vederea obtinerii informatiilor privind existenta/inexistenta carnetului de munca in gestiunea I.T.M.Bacau se pot prezenta in zilele de luni-joi intre orele 8.30-16.30, vineri de la 8.00-14.00

Model CIM 2022 (Ordinul nr. 2171-2022) - DESCARCA

In perioada 01.02.2024 – 31.12.2024, Inspectia Muncii organizeaza, prin inspectoratele teritoriale de munca, Campania Nationala de Informare si Constientizarea Prevederilor Legii Nr.367/2022 Privind Dialogul Social, cu modificarile si completarile ulterioare.

Descarcare material informativ:  Campania Nationala de Informare

INFORMARE REVISAL

Incepând cu data de 10 aprilie 2023, va fi disponibilă o nouă versiune a aplicației Revisal, 6.0.9. După această dată, transmiterea registrului va putea fi efectuată numai pentru fișiere de tip .rvs generate sau validate prin versiunile 6.0.8/6.0.9 ale aplicației Revisal. Pentru actualizarea aplicației Revisal, este recomandat să urmareasca instrucțiunile cuprinse în Ghidul de instalare şi utilizare. Pentru securitatea datelor, este indicat ca înainte de orice operaţiune legată de instalarea unei noi versiuni a aplicaţiei Revisal, să se efectueze o copie de siguranță a bazei de date.

Descarca REVISAL 6.0.9

Având în vedere încetarea stării de alertă în data de 09.03.2022,  în conformitate cu prevederile Ordinului M.M.F.P.S nr. 1918/ 2011,  obţinerea  numelui de utilizator şi a parolei sau transmiterea Revisalului pentru cei care nu deţin nume utilizator şi parolă,  nu se va  mai face  pe adresa de email a instituţiei (decât în condiţiile capitolului IV,  litera B, punctul 26 - pe baza semnăturii electronice extinse)  ci se va face la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă Bacău.

 

GDPR - Adresă de email transmitere documente de identitate către ITM Bacău

Începând cu data de 09.08.2019 ITM Bacău pune la dispoziţia persoanelor interesate o adresă de mail special destinată trimiterii FOTOCOPIILOR ACTELOR DE IDENTITATE, în sensul respectării normelor europene privind protecţia datelor cu caracter personal (GDPR). Adresa este copiedoc@itmbacau.ro şi este utilă în cazul celor care doresc informaţii referitoare la contractele de muncă, aşa cum se regăsesc acestea în Registrul General de Evidenţă a Salariaţilor în format electronic (REVISAL).

 

GHID înregistrare salariați cetățeni ucraineni în Registrul General de Evidență a Salariaților

ANGAJAREA ÎN MUNCĂ A STRĂINILOR ÎN ROMÂNIA - Campanie de informare organizată de Inspectoratul General pentru Imigrări

https://fiipregatit.ro/

 

Concursuri - posturi vacante 2023

EXAMEN PROMOVARE IN GRAD PROFESIONAL INSPECTOR DE MUNCA 06.03.2023

Concurs de recrutare inspector de muncă 20.03.2023

Mai multe detalii si formular de inscriere

Zona de informare - Munca in strainatate

Ca urmare a modificărilor și completărilor aduse Legii nr. 156/2000 privind protecția cetățenilor români care lucrează în străinătate, prin OUG nr. 33/2021, potrivit art.12 alin. (4), agenții de plasare și furnizorii de servicii de plasare a forței de muncă au obligația de a transmite Inspectoratului Teritorial de Muncă în a cărui rază teritorială își au sediul o notificare privind plasarea forței de muncă. Pentru conformitate şi o practică unitară, publicăm modelul de notificare conceput la nivelul Inspecţiei Muncii. Acesta poate fi descărcat de aici.

Tel. 021.302.70.52 / 021.302.70.53   Suport pentru cetățenii care vor să muncească în străinătate.

Informații utile privind munca în străinătate

CAUȚI UN LOC DE MUNCĂ ÎN STRĂINĂTATE? INFORMEAZĂ –TE !

VREI SĂ LUCREZI SEZONIER ÎN STRĂINĂTATE? Informează-te, lucrează legal și cunoaște-ți drepturile pentru a fi protejat!

Atentionare pentru cetatenii romani care doresc sa munceasca in Norvegia

Informaţii pentru cetățenii români despre condițiile de mobilitate și de desfășurare a activităților lucrative impuse de  Regatul Unit al Marii Britanii după data de 1 ianuarie 2021

Anunț MAE pentru cetățenii britanici posesori ai unui permis de ședere/certificat de înregistrare valabil în România

CAMPANIE DE INFORMARE A STUDENTILOR STRAINI SI A ANGAJATORILOR

In scopul cresterii gradului de informare a cetatenilor straini aflati la studii care doresc sa desfasoare activitati lucrative pe teritoriul Romaniei prezentam un material informativ, atat in limba romana, cat si in limba engleza, care cuprinde informatiile de baza.

Cadrul normativ si conditiile in care cetatenii straini proveniti din state terte, non U.E., pot fi angajati in munca sunt stabilite de O.G. nr. 25/2014 privind incadrarea in munca si detasarea strainilor pe teritoriul Romaniei, respectiv de O.U.G. nr. 194/2002 privind regimul strainilor in Romania republicate, cu modificarile si completarile ulterioare.

Materialele informative mentionate pot fi consultate aici, in limba romana si limba engleza.

REGISTRUL ELECTRONIC DE EVIDENTA A ZILIERILOR

Odată cu intrarea în vigoare a Ordinului ministrului muncii și protecției sociale nr. 1.140/2020, începând cu data de 25 iulie 2020, beneficiarii au obligația să țină evidența zilierilor în Registrul electronic de evidență a zilierilor.

În ceea ce privește punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de zilieri, republicată, cu modificările și completările ulterioare, facem următoarele precizări:

- Ordinul ministrului muncii și protecției sociale nr. 1.140/2020 stabilește metodologia de întocmire și transmitere a registrului electronic de evidență a zilierilor, precum și înregistrările care se efectuează în acesta.
- Potrivit alin. (1) al art. V din OUG nr. 26/2019, prevederile de la art. I pct. 5 si 7 se aplică începând cu data intrării în vigoare a ordinului ministrului muncii și protecției sociale, inclusiv cu cele aduse prin ordonanța de urgență menționată.
- Potrivit alin. (2) al art. V din OUG nr. 26/2019, la data intrării în vigoare a ordinului ministrului muncii și protecției sociale prevăzut la art. 4^1 din Legea nr. 52/2011, anexele 1 și 2 din Legea nr.52/2011 se abrogă

Lista documentelor necesare şi formularele le găsiţi la Informaţii pe site-ul nostru la Informaţii Publice - Formulare - Zilieri

Mai multe detalii, link-uri de conectare, manuale de utilizare, termeni şi condiţii, întrebări şi răspunsuri frecvente, etc. găsiti AICI.

GHID PRIVIND DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚII ÎN REGIM DE MUNCĂ LA DOMICILIU / TELEMUNCĂ / PROGRAM INDIVIDUALIZAT DE MUNCĂ

 

Servicii externe de prevenire şi protectie

 

zona de informare
 
28 APRILIE 2015 "Împreună pentru crearea unei culturi de prevenire în SSM "
vezi mai mult
 
Săptămâna Europeană 2014-2015 "Stresul sub control"
vezi mai mult
 
Campanie pentru prevenirea accidentelor de muncă determinate de alunecări şi împiedicări la acelaşi nivel
vezi mai mult
 
INFORMARE privind salariul minim brut pe ţară
vezi mai mult
 
Programul oficial de Internship al Guvernului
vezi mai mult
 
SERVICII EXTERNE DE PREVENIRE ŞI PROTECŢIE. DOCUMENTAŢII SSM AVIZATE
Ghiduri
Mai multe informaţii în vederea angajării în străinătate
vezi mai mult
 
Ghidul lucrătorului român în statele membre UE
vezi mai mult
 
Alte informaţii Marea Britanie
vezi mai mult
 
Olanda
vezi mai mult
 
Mobilitatea forţei de muncă
vezi mai mult
 
GHID PRIVIND DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚII ÎN REGIM DE MUNCĂ LA DOMICILIU / TELEMUNCĂ
vezi mai mult